Vi smystartar black week med 30% på utvalda favoritvarumärken!
Upp till 50% på erbjudanden varje dag! Se alla erbjudanden här.
MEMO Paris
”The Journey is the destination” är Memos motto: tiden för resan är en integrerad del av upplevelsen, den är avgörande för att mötet med skönheten ska uppstå. Att skapa en parfym är en del av samma rörelse; det är också en fråga om tålamod och höga krav för att uppnå det önskade doftlandskapet. Det är troget denna vision av skönhet som Memo ritar om kartan över en känslig värld rik på känslor genom att skapa en unik doftvärldskarta. Det parisiska dofthuset som lanserades 2007 av Clara Molloy och hennes man John ser doft som en resa, runt magiska destinationer och potenta råvaror. Denna önskan om resor till avlägsna platser och möten är själva reflektionen av det grundande paret; hon den parisisk-catalanska poeten, han den sportiga irländska globetrottern.
- På kampanjHögsta betygFlest recensionerNyheterMest köptaLägsta prisHögsta prisNamn A-Ö