Bara idag får du som är eller blir medlem 30% på Clinique! Gäller ej kalendrar, julaskar eller Nice Price-produkter.
Upp till 50% på erbjudanden varje dag! Se alla erbjudanden här.
DIOR dior expertise
Dior verkar mer än någonsin i samklang med tiden och profilerar sig som ett av de mest couture- och avantgardistiska skönhetsmärkena: House of Dior hyllar både den skönhet som gör varje kvinna unik och styrkan i en ny kvinnlighet, samtidigt som man varje dag arbetar för att bygga en hållbar framtid.
FRÅN 1947 TILL IDAG
Som couturier och parfymör hade Christian Dior en global vision om kvinnor, couture och skönhet från sin första modevisning den 12 februari 1947. Sedan dess har House of Dior fortsatt att hävda sig som ett varumärke före sin tid och med ett rikt arv. Med återöppningen av 30 Avenue Montaigne i Paris lockar Dior besökarna att utforska en extraordinär miljö där kultur och historia möts i en oförglömlig upplevelse.
KVINNORS STYRKA
”Min dröm var att göra kvinnor inte bara vackrare utan också gladare”, brukade Christian Dior säga. Sedan dess har House of Dior fångat värdet i varje kvinnas femininitet genom att stödja och främja deras kraft och ambitioner. Women@Dior-programmet och Dior Chin Up-kampanjen är konkreta exempel på detta engagemang.
SKAPANDE SOM KONST
Dior's skapande och kunnande är unikt. Bakom Dior-makeupens couture-färger och ultrasensoriska texturer står Peter Philips, Creative and Image Director för Dior Makeup. I doftserien är det nu talangen hos Francis Kurkdjian, Diors Perfume Creation Director, som lyser igenom.
DIOR ENGAGERAR SIG FÖR EN HÅLLBAR FRAMTID
Dior Beauty har föresatt sig att använda ekodesign och är transparenta med ingredienserna i sina formulas och tar under 2022 ytterligare ett steg framåt genom att dela sin policy om ansvarsfulla formulas. House of Dior har även egna odlingar i Frankrike och runt om i världen där blommorna som odlas används för att komponera Diors dofter, makeup och hudvårdsprodukter.